Blub, Ik Ben Een Vis! 2000 Hele Film Nederlands

★★★★☆

Beoordeling : 93/100 (Gebaseerd op 730 beoordelingen)



Tijdens een middagje vissen ontdekken Fly, Stella en Chuck het mysterieuze laboratorium van de zonderlinge professor Makreel. De professor heeft een toverdrank uitgevonden, waardoor mensen onder water kunnen leven. Fly´s zusje Stella drinkt per ongeluk van het drankje, verandert in een zeester en verdwijnt in de golven. De twee jongens nemen ieder ook een slok en gaan achter Stella aan; Fly als vis en Chuck als kwal. Als ze het tegengif niet binnen 48 uur vinden, zullen ze voor altijd een vis blijven. Het tegengif is in handen gevallen van de kwade vis Joe, die belust is op meer macht. Het tegengif maakt vissen namelijk intelligent. Joe´s nieuw verworven gave stelt hem in staat om heer en meester van de onderwaterwereld te worden. Met hulp van Haai, zijn bodyguard, onderwerpt hij heel het vissenvolk aan zijn bewind. Stella´s nieuwe vriendje, het zeepaardje Sasha, sluit zich bij het drietal aan.

Inlichting


Afspeelduur : 1h 58 minuten, Text : Russisch (ru-RU) - Nederlands (nl-NL), BestandsMaat : 981 MB, Kwaliteit : MPEG-2 720p Bluray, Downloaden : 5989



Distributie : J.M. Productions, Visionary Productions
Productie-maatschappij : EAP Holdings, EONetwork Productions
Muziek : Prajin Samanta
Regie : Rorey Jiri
Scenario : Alif Baltej
Producent : Karisa Bradlie
Cinematografie : Zaraah Tajuana
Hoofdrollen : Idell Rani

Blub, Ik Ben Een Vis! 2000 Hele Film Nederlands


Datum van publicatie : 8 november 1943
Genre : Cultfilm, Avontuur, Animatie, Komedie
Landen : Italië
Begroting : $954.495.094
Opbrengst : $206.762.946

Gerelateerd Bericht

Blub ik ben een vis K3 wiki FANDOM powered by Wikia ~ Blub ik ben een vis In België verscheen het enkel als een bonusnummer op de single van TeleRomeo Het nummer staat ook op het album TeleRomeo en werd opgenomen voor de Nederlandstalige versie van de Deense film Hjælp jeg er en fisk Blub ik ben een vis

K3 – Blub Ik Ben Een Vis Lyrics Genius Lyrics ~ Blub Ik Ben Een Vis Lyrics Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw SOS Ik mis je Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw SOS toe help me Ooit neem ik je mee heel diep

K3 BLUB IK BEN EEN VIS LYRICS ~ K3 TeleRomeo Blub ik ben een vis Ik ben een klein geel visje In een zee van blauw Sos ik mis je Ik ben een klein geel visje In een zee van blauw Sos toe help me Ooit neem ik je mee Heel diep onder de oceaan Laat een mooie nieuwe wereld voor je opengaan Voor die grijze sleur

Blub Ik Ben een Vis 2000 ~ Nog niemand heeft Blub Ik Ben een Vis in zijn of haar watchlist staan Vergelijkbare films Vind je Blub Ik Ben een Vis leuk Dan vind je onderstaande films misschien ook interessant 69 Een Avontuur met een Staartje 1986 73 The Brave Little Toaster 1987 69 The Road to El Dorado 2000 68

K3 Blub ik ben een vis songtekst ~ K3 Blub ik ben een vis Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw Ik mis je Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw toe help me Ooit neem ik je mee heel diep onder de oceaan

Blub Ik Ben Een Vis K3 Basi karaoke Midi gratis ~ Testo di Blub Ik Ben Een Vis – K3 di K3 Ben een klein geel visje Geel visje geel visje Ben een klein geel visje Geel visje geel visje ‘k Ben een klein geel visje in een zee van blauw ik mis je ‘k Ben een klein geel visje in een zee van blauw toe help me Ooit neem ik je mee heel diep onder de oceaan Laat een mooie nieuwe wereld

Blub ik ben een vis Dieren gedichtjes ~ blub blub blub blubIk ben een vis Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw SOS ik mis je Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw toe help me Ik voel me als betoverd en ik neem je met me mee Niemand zal ons horen op de bodem van de zee

Kinderliedje Blub ik ben een vis K3 ~ Blub blub blub ik ben een vis Refrein Voel me als betoverd En ik neem je met me mee Niemand zal ons horen Op de bodem van de zee Voor die grijze sleur bedank je Want je hebt een magisch drankje Maar je weet hoe het is Als je drinkt gaat het mis Blub blub blub ik ben een vis Refrein

heb een vis Happy Handmade living ~ Bij Afke kocht ik laatst deze super leuke vissen… Ik was er meteen weg van Haar blog is ook heel erg leuk neem eens een kijkje mocht je zelf ook een leuke vis hanger willen hebben je kunt ze bij haar bestellen… Klik dan hier

Blub ik ben een vis film Wikipedia ~ Blub ik ben een vis Originele titel Hjælp Jeg er en fisk Amerika Help Im a fish is een Deense kinderfilm uit 2000 De titelsong voor de Nederlandse versie Blub ik ben een vis is gezongen door K3


Related Posts
Disqus Comments